آخرین خبرقم

استاندار قم:
کم کاری در اجرای طرح مبارزه با گرانفروشی پذیرفتنی نیست

استاندار قم نسبت به کم کاری در عرصه مبارزه با گرانفروشی و نحوه تنظیم بازار در این استان هشدار داد و گفت: روند تنظیم بازار به شکل اداری به نتیجه نمی رسد و باید یک حرکت جهادی در این مسیر انجام شود.

به گزارش پایگاه خبری ماد، دکتر سید محمد آقامیری در جلسه ستاد تنظیم بازار استان قم  با بیان اینکه تنظیم بازار باید در قم به شکل جدی و دامنه داری اجرا شود و به هیچ وجه گرانی مازاد را بر مردم تحمل نمی کنیم، افزود: دستگاه های مسئول در عرصه تنظیم بازار باید بیش از پیش در زمینه اجرای طرح های گسترده نظارت اجرایی و مردمی در زمینه تنظیم بازار کوشا باشیم.

وی با اخطار جدی به دستگاه های کم کار در زمینه تنظیم قیمت ها و مبارزه با تخلف گرانفروشی گفت: از ابتدای خدمت در این استان با مردم عهد بستیم که اجازه فشار مضاعفی فرای گرانی که به شکل عمومی ایجاد شده است را ندهیم و با تمام توان در مقابل کسانی که به سفره مردم رحم نکرده می ایستم و به آنها رحم نمی کنیم.

استاندار قم بیان کرد: روند تنظیم بازار به شکل اداری به نتیجه نمی رسد و باید یک حرکت جهادی در این مسیر انجام شود که از این روی ضمن اعتراض به روند فعلی باید تمام تدابیر برای حل مشکلات زیرساختی در جهت نظارت و برخورد با متخلفان اتخاد شود.

وی یاد آور شد: اتحادیه ها باید فعالیت پیگیرتر و مستمرتری در عرصه مبارزه با گرانفروشی داشته باشند. بسیج نیروهای مردمی و اطلاع رسانی همگانی از ضررویات اجرای این طرح است.

وی اظهارکرد: مدیران مسئول در این طرح باید گزارشات روزانه توسعه طرح نظارت و برخورد جدی با گرانفروشی را هر شب به بنده ارایه کنند

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا