اخبار استان هاایلام

اختصاص یک دستگاه ام آر آی به ایلام

با درخواست نماینده عالی دولت در استان ایلام و موافقت رئیس جمعیت هلال‌احمر کشور یک دستگاه ام ،آر ،ای به ایلام اختصاص یافت.

 

به گزارش پایگاه خبری ماد_، صبح امروز چهارشنبه ۲۲ آذرماه آئین افتتاح داروخانه‌ی جمعیت هلال‌احمر استان ایلام و مرکز مشاوره‌ی خانواده‌ی مهر این استان با حضور استاندار ایلام و رئیس جمعیت هلال‌احمر کشور برگزار شد.

 

براساس این گزارش، رئیس جمعیت هلال‌احمر کشور در حاشیه‌ی این برنامه و در گفتگو با خبرنگاران گفت: با توجه به تأکیدات استاندار ایلام و نیاز استان به دستگاه‌هایی همچون ام.آر.آی، جمعیت هلال‌احمر آمادگی لازم برای استقرار یک دستگاه ام.آر.آی را دارد.

دکتر کولیوند اظهار کرد: بعد از تجهیز ساختمان پزشکی هلال‌احمر و صدور مجوز از طریق وزارت بهداشت، این امر در استان محقق و میسر خواهد شد و جمعیت هلال‌احمر متعهد به انجام و دایر نمودن آن می‌باشد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر کشور افزود: یکی دیگر از نیازهای اساسی ایلام در حوزه‌ی خودرویی و لجستیک است و با توجه به دارا بودن مرز مشترک با کشور عراق و مأموریت‌های بزرگی چون اربعین در این استان، خودروهای امداد و نجات، ظرف دو ماه در اختیار این استان قرار می‌گیرد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا