آخرین خبر

استاندار کردستان:
مولدسازی پشتوانه‌ای برای رشد اقتصادی در کردستان است 

استاندار کردستان از مولد سازی به عنوان پشتوانه ای برای رشد اقتصادی این استان نام برد و گفت: هدف از مولد سازی دارایی های دولت، افزایش بهره وری و اتمام پروژه های نیمه تمام است.

به گزارش پایگاه خبری ماد _ “اسماعیل زارعی کوشا” امروز در جلسه‌ هم‌اندیشی ذیحسابان و مدیران امور مالی دستگاه‌های اجرایی، که به مناسبت گرامیداشت روز حسابدار در محل سالن جلسات اداره کل امور اقتصادی و دارایی برگزار شد، اظهار کرد: ساختارها در نظام اداری یک کشور برای این طراحی و تصویب می‌شوند که به صورت تکاملی در کنار هم در راستای خدمت به جامعه با اهداف ترسیم شده به وظایف خود عمل کنند.

وی با اشاره به ساختار سه قوه در قانون اساسی کشور که در کنار هم کار می‌کنند و مهمترین مولفه فلسفه وجودی آنها تکامل همدیگر است، گفت: اگر هر جایی این تکامل دچار نقص و خدشه شود قطعا کارها دچار مشکل می‌شود و به خوبی پیش نخواهد رفت.

استاندار کردستان با بیان اینکه ذیحسابان، امین مجموعه مدیریتی هستند، ادامه داد: نقش ذیحسابی به عنوان امین دستگاه اجرایی و خزانه دار کل کشور و هم مشاور دستگاه‌اجرایی و هم به عنوان نگاه ناظر اولی ازطرف کل نظام روی مهمترین موضوعات مدیریتی که مسائل مالی است ، نقشی چند وجهی و دارای ابعاد مختلف است.

زارعی کوشا نقش ذیحسابان در تبیین، اقناع و همراهی دستگاه‌ها در زمینه مولد سازی را مهم بیان کرد و گفت: هدف از مولدسازی دارایی های دولت، کمک به رشد اقتصادی، افزایش بهره‌وری و اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام در استان است.

نماینده عالی دولت در کردستان با بیان اینکه ظرفیت مولد سازی در استان مهیا است،اضافه کرد: تجهیز منابع از محل مولد سازی به توسعه و پیشرفت استان کمک و بسیاری از مشکلات را حل می‌کند.

وی با ذکر اینکه نگاه ویژه به کردستان در همه ارکان دولت وجود دارد، یادآور شد: همه ما باید بستر لازم برای تحقق این نگاه ویژه دولت را فراهم کنیم.

استاندار کردستان اظهار داشت: برای ما هیچ افتخاری بالاتر از خدمت به مردم استان نیست، امروز کردستان بیش از گذشته در نگاه بزرگان کشور مطرح است که نتیجه حمایت و همراهی مردم با مسئولین و لطف خداوند بزرگ است.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا