اخبار استان هاکرمانشاه

دادستان کرمانشاه:
135 حلقه چاه غیرمجاز در میان‌دربند کرمانشاه مسدود شد 

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از انسداد 135حلقه چاه غیرمجاز در منطقه میان دربند کرمانشاه خبرداد. 

به گزارش پایگاه خبری ماد _ حمیدرضا کریمی امروز(نهم بهمن) در جمع خبرنگاران، بااشاره به تشدید برخورد با حفر چاه های غیرمجاز در کرمانشاه، اظهارکرد: باتوجه به کاهش شدید بارندگی ها، پیش بینی می شود که تابستان سخت آبی را برای استان پیش رو داشته باشیم.

وی افزود: در این شرایط، باید تا حد امکان بستری را فراهم کنیم که منابع آبی زیرزمینی استان تا حدودی حفظ شود تا در آینده با چالش های جدی تر مواجه نشویم.

دادستان کرمانشاه تصریح کرد: به این منظور، دستگاه های ذیربط مکلف خواهند بود که نسبت به شناسایی چاه های غیرمجاز در سطح استان اقدام کنند تا پس از طی فرآیندهای قضایی دستور انسداد آنها را صادر کنیم.

وی با بیان اینکه طی چندماه اخیر اقدامات خوبی برای مقابله با چاه های غیرمجاز در سطح استان انجام گرفته، گفت: در این مدت تنها در منطقه میان دربند کرمانشاه طی سه مرحله عملیات 135 حلقه چاه غیرمجاز به عمق تقریبی حداقل 50 متر و حداکثر 120 با دستور قضایی مسدود شد.

کریمی یادآورشد: این تعداد چاه غیرمجاز در پنج روستای قاقلستان، تپه لری، تاسوره جان، احمد آباد علیا و احمد آباد سفلی حفر شده بودند که به منظور صیانت از آبهای زیرزمینی آنها را مسدود کردیم.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا