سلامتکرمانشاه

با حضور بخشی پور :بازدید از روند عملیات اجرایی ساخت بیمارستان دالاهو

‍ دکتر بخشی پور نماینده مجلس و دکتر قباد محمدی رییس دانشگاه علوم پزشکی استان بعداز ظهر پنجشنبه ۲۱ بهمن ماه ۱۴۰۰ پس از بازدید از بیمارستان در حال ساخت دالاهو در نشستی در مرکز بستر درمان دالاهو، مسائل مربوط به این پروژه بررسی شد.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ماد، در ابتدای این دیدار کرم محمدی فرماندار شهرستان دالاهو طی سخنان بیان داشت: حضور جناب دکتر بخشی پور نماینده مردم در مجلس و دکتر محمدی سرپرست محترم دانشگاه علوم پزشکی در ساعت تعطیلی کاری در این شهرستان نشانگر توجه و اهتمام ایشان نسبت به رفع دغدغه های آحاد مردم این شهرستان محروم است.

تنها دو شهرستان در استان بیمارستان نداشتند که یکی از آن دو، دالاهو بود که خوشبختانه کار احداث بیمارستان شهرستان شروع شده و ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

 انتظار ما از دانشگاه و مسوولان، تخصیص اعتبار یه این بیمارستان و پیگیری جدی این پروژه حیاتی برای شهرستان است.

مرکز بستر درمان دالاهو که در زلزله اسیب دیده است، نیازمند بازسازی و ارائه خدمت به مردم است.

سپس دکتر محمدی سرپرست دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه اظهار داشت:

خوشحالیم که امروز در خدمت مردم عزیز و مسوولان دالاهو هستیم. نماینده مردم و مسئولان شهرستان پیگیر مطالبات مردمی در حوزه سلامت این شهرستان هستند .

بیمارستان در حال حاضر با کمبود اعتبار مواجه است و ما تلاش می کنيم تا اعتبارات لازم برای این پروژه تامین گردد.

بستر درمان ظرفیت مهم شهرستان برای خدمات درمانی به مردم است و در کوتاه مدت و تا اتمام ساخت بیمارستان باید به مردم خدمت رسانی کند.

 

دکتر بخشی پور نماینده مردم منطقه در مجلس 

انتطار مردم در حال حاضر این است که تلاش مضاعفی برای خدمت به مردم استان از جمله این شهرستان صورت بگیرد. 

بیمارستان دالاهو و بازسازی مرکز بستر درمان به صورت ویژه بابد دیده شود. مردم کرند و دالاهو حقیقیتا شایسته خدمت بیشتر هستند.

وی ادامه داد : رسیدگی به مشکلات بیماران دیالیزی این شهرستان که برای درمان مجبورند فاصله بیش از صد کیلومتری در جاده های صعب العبور را برای درمان طی نمایند در دستور کار دانشگاه علوم پزشکی در جهت رفع این مشکل قرار گیرد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا