کرمانشاه

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان کرمانشاه؛
صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی می بایست در برگیرنده بخش اعظم خانواده کشاورزی استان باشد  

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت؛ بازنگری در اعضاء صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی می تواند بخش گسترده تری از خانواده بزرگ کشاورزی استان کرمانشاه را در بر بگیرد .

به گزارش خبرنگار ماد  ،مهندس علی چاله چاله با بیان این مطلب افزود؛ با برگزاری جلسات متعدد با اعضاء هیات مدیره صندوق و پیگیری های مجدانه صورت گرفته در مرکز،در پی آن هستیم صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی بعنوان پشتیبان اصلی مالی خانواده بزرگ کشاورزی استان کرمانشاه وارد عرصه حمایت از بخش کشاورزی شده و زمینه را برای حمایت های مالی تشکل ها بیش از پیش فراهم آورد.

وی در ادامه افزود؛ در این راستا از کلیه تشکل ها و اتحادیه های بخش کشاورزی دعوت می شود تا ضمن مراجعه به مدیریت های تخصصی ستادی و یا مراجعه به صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی ضمن آشنایی با قوانین عضویت از مزایای عضویت در این صندوق یعنی دریافت تسهیلات قرض الحسنه و …برخوردار شوند.

چاله چاله در پایان راهکار اصلی توسعه بخش کشاورزی را تاکید بر توانمند سازی تشکل ها و اتحادیه ها برشمرد و گفت؛ تشکل ها و اتحادیه چنانچه زیر چتر حمایتی صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی بعنوان یک صندوق تخصصی و پویا قرار بگیرند، قادر خواهند بود بسیاری مشکلات بخش کشاورزی را مرتفع نمایند و توسعه فعالیت های بخش کشاورزی را تسری بخشند

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا