کرمانشاه

استاندار کرمانشاه،
آمادگی استان برای برگزاری و میزبانی از مسابقات ورزشی ملی و جهانی  

به گزارش خبرنگار ماد ، دکتر محمدطیب صحرایی در دیدار رییس فدراسیون کونگ فو، با اشاره به کاستی‌ها و آسیب‌های ناشی از جنگ تحمیلی در استان گفت‌: در کرمانشاه نیازهای کشوری و ملی ضریب بیشتری پیدا می کند. کرمانشاه به دلایل متعدد باید بیشتر مورد توجه قرار بگیرد و احساس این است که توازن رسیدگی در کشور نیاز به ترمیم دارد.

 

وی ادامه داد: همه استانها برای انقلاب اسلامی زحمت کشیده‌اند اما تلاش‌ها و زحمات مردم مرزنشین نوع خاصی است که نباید مشمول مرور زمان شود و از یاد برود. به تعبیر مقام معظم رهبری جنگ در کرمانشاه شروع شد و در این خطه هم تمام شده است.

 

استاندار کرمانشاه همچنین گفت: حتی پس از جنگ و اکنون نیز آسیب‌هایی از این فضا و موقعیت مرزی استان دیده می‌شود که هر چه مرتفع شود برای کل کشور بهبودی به همراه دارد. اگر کشور بخواهد که پرچمی برافراشته داشته باشد باید همه اقوام و مناطق حس خوشایندی داشته باشند.

 

صحرایی با بیان اینکه «تلاش مدیریت ارشد استان نیز این است که در کرمانشاه حس پیشرفت بیش از گذشته درک شود»، تصریح کرد: متاسفانه در شرایطی قرار داریم که در خیلی از معیارهای اجتماعی و فرهنگی استان دچار آسیب شده است. بیکاری از جمله مشکلات مهم استان است که آسیب مستقیم آن به جوان‌ها است.

 

وی با اشاره به وجود نیروی جوان و با استعداد در استان افزود: در مسیر رفع آسیب‌های اجتماعی و بیکاری، کارهای مفصلی باید انجام بگیرد اما قسمتی از شادابی و نشاط اجتماعی که بر آن متفق القول هم هستیم بحث ورزش است و صرفا بخش حرفه‌ای ورزش مدنظر مانیست.

 

استاندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه ورزش برای ایجاد حال خوب در مردم است و کرمانشاه نیازمند به این حال خوب است، افزود: از ابتدای کار قرار این بوده که هر اتفاق خوبی که به مردم در کرمانشاه حس و انگیزه و انرژی بدهد و حرکات مثبت اجتماعی را تقویت کند از آن استقبال کنیم و برای آن تلاش کنیم.

 

محمدطیب صحرایی ادامه داد: ورزش‌ قهرمانی از جمله اتفاقات نشاط افزا است که به تعبیر رهبر معظم انقلاب دامنه‌ای ایجاد می کند که تلاش مردم برای سلامتی را ارتقا می‌دهد.

 

وی ضمن تاکید بر آمادگی استان برای برگزاری و میزبانی از مسابقات ورزشی ملی و جهانی، اظهار داشت: در فضای کرمانشاه مردم استقبال بسیار خوبی از ورزش قهرمانی دارند و برگزاری و میزبانی مسابقات نیز در ترویج ورزش بسیار اثرگذار خواهد بود.

 

وی با اشاره به فراز و فرودهای ورزش کرمانشاه در دهه‌های گذشته خاطرنشان کرد: برای ارتقای این فضا نیاز به قله سازی داریم و برگزاری مسابقات قهرمانی جهان و میزبانی از مسابقات ملی از این جهت نیز برای استان حائز اهمیت است که کودک و نوجوان استان علاقمند به ورزش شوند و این آورده مثبتی برای استان خواهد بود.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا