کرمانشاه

امام جمعه کرمانشاه:
رسانه ها باید مستند از مسئولان مطالبه کنند

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه: رسانه ها باید مستند و در راستای حقوق مردم مدام از مسئولان مطالبه کنند.

به گزارش خبرنگار ماد، در نشست امروز خبرنگاران رسانه های استان با آیت الله علما، که با عنوان اخلاق رسانه برگزار شد، بر اهمیت و ضرورت اخلاق رسانه ای توسط خبرنگاران تأکید شد.

امام جمعه کرمانشاه با تشکر از اصحاب رسانه های استان کرمانشاه گفت: رسانه های ارتباط جمعی باید در راستای تنویر افکار عمومی و بر اساس رسالت حرفه ای خود جهاد تبیین را سرلوحه کار خود قرار دهند.
وی با مهم دانستن کار رسانه افزود: اگر رسانه ها در راستای ترقی و پیشرفت جامعه و خدمت به مردم مدام مطالبه گر باشند، خیلی از مشکلات حل می شود و الطاف انقلاب و نظام بر مردم بهتر عرضه می شود.
نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه اظهار داشت: امامین انقلاب برای به ثمر رسیدن این انقلاب زحمات بزرگی کشیدند و صدها هزار شهید تقدیم آرمان های نظام شده لذا خبرنگاران محترم باید این موارد عزت بخش را در فرآیند خبر نویسی خود مورد توجه قرار دهند.
این استاد برجسته حوزه های علمیه خاطر نشان کرد: الان به برکت انقلاب و رأفت اسلامی خبرنگاران آزادانه می نویسند، اما باید همگان واقف باشید در رژیم گذشته هر گز این گونه نبود و این آمریکایی ها بودند که برای ما تعیین و تکلیف می کردند.
آیت الله علما پیرامون اخلاق در جامعه، مشاغل و صنوف تصریح کرد: اخلاق به عنوان یک اصل مهم و اساسی اسلامی باید در عرصه جامعه ساری باشد، زیرا اگر اخلاق اسلامی نباشد تمامی کارها ابتر خواهد بود و ارزش و اعتبار خود را از دست می دهد‌.
گفتنی است: قبل از سخنان آیت الله علما تعدادی از خبر نگاران رسانه های مختلف استان کرمانشاه به ارایه دیدگاه های خود پیرامون مسائل مختلف استان پرداختند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا