ایلام

‌۶۵ ناوگان امدادخودرو مسیرهای استان ایلام را در اربعین پوشش می‌دهند

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام گفت: در ایام اربعین ۶۵ ناوگان امدادی ایران خودرو مسیرهای پنج‌گانه اربعین در استان ایلام را پوشش می‌دهند.

 

به گزارش پایگاه خبری ماد _ سعید هژبری روز سه شنبه ۳ مردادماه در نشست با مدیران طرح خدمات و امداد اربعین ایران‌خودرو اظهار کرد: ایجاد پایگاه امداد خودرو در فاصله‌های مناسب در مسیر اربعین نقش بسزایی در امنیت‌خاطر زائران خواهد داشت.

وی، استقرار پایگاه‌های ثابت و سیار و افزایش خودروهای حمل کننده را دارای اهمیت زیادی در کنترل ترافیک مسیر دانست و تصریح کرد: مسئولیت اجتماعی گروه صنعتی ایران خودرو ایجاب می‌کند تا در ایام اربعین همه تلاش خود را برای کسب رضایت زوار به کار گیرد.

معاون استاندار ایلام با بیان اینکه حضور پایگاه‌های امداد خودرو در جاده‌ها آرامش و امنیت‌خاطر زائران را فراهم می‌‌کند، تاکید کرد: زواری که خودروهای آنها دچار سانحه می‌شود را باید با ارائه خدمات از نگرانی بیرون آورد.

وی ادامه داد: در ایام اربعین حدود ۱۸۰ هزار دستگاه خودرو در شهرستان مهران پارک می‌شود که پارکینک‌های شماره ۱ و ۲ اربعین از بقیه اماکن پر ترددتر هستند لذا نیاز است با نصب تابلوهایی در این پارکینگ‌ها اطلاع‌رسانی کافی برای زائران صورت پذیرد تا اگر خودروهای زوار دچار مشکل شد، در سریع‌ترین زمان ممکن به تیم‌های امدادخودرو دسترسی داشته باشند.

هژبری، گم شدن سوئیچ و خراب شدن باطری خودروها را از عمده‌ترین مسائل زائران در ایام اربعین عنوان کرد و گفت: اطلاع‌رسانی خدمات امداد خودرو در همه‌ی عرصه‌ها در کنار برگزاری یک مانور فراگیر نقش بسزایی در معرفی خدمات این پایگاه‌ها به مردم خواهد داشت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین دغدغه‌های مردم و مسافران، خرابی خودروها در مسیر و ماندن در راه است که با نصب تابلوهای اطلاع‌رسانی در مسیرها و حضور مجموعه‌ امداد خودرو در کنار مردم می‌توان بر این نگرانی‌ها فائق آمد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا