کرمانشاه

رئیس اداره ایمنی راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه؛
ایمن‌سازی محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه

رئیس اداره ایمنی راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: طی هفت ماه سال‌ جاری، ۳۰ کیلومتر نیوجرسی در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه نصب شده است.

به گزارش ماد، پیمان تدرو در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای ارتقای سطح ایمنی، کاهش سوانح جاده‌ای و مشخص شدن حریم جاده‌ها طی هفت ماه سال جاری، ۳۰ کیلومتر نیوجرسی در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه نصب شده است.

 

وی افزود: یکی از اقدامات لازم برای ایمنی محورهای مواصلاتی استان به ویژه محورهای پرتردد و نقاط پرتگاهی، نصب نیوجرسی است که به صورت نیوجرسی مفصلی بتنی در رفیوژ میانی برای جداسازی ترافیک رفت و برگشت و جلوگیری از واژگونی در پیچ‌های خطرناک و نقاطی که اختلاف سطح جاده با منطقه حریم راه زیاد است، نصب می‌شود.

 

رئیس اداره ایمنی راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: طی ۷ ماه سال جاری در بیش از ۷۰ کیلومتر از گاردریل‌های محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه، عملیات نگهداری، ترفیع، تعمیر و نوکوبی انجام شده است.

 

وی اضافه کرد: با توجه به نیاز جاده‌ها به حفاظ‌های ایمنی و در راستای صرفه‌جویی و استفاده از گاردریل‌های صدمه دیده، بازسازی و تعمیر گاردریل‌های آسیب دیده به طور مستمر در دستور کار قرار دارد و انجام می‌شود.

 

رئیس اداره ایمنی راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اشاره به ایمن‌سازی گاردریل‌ها و نیوجرسی‌ها، گفت: طی هفت ماه سال جاری، ۱۰ هزار عدد تودلی، گل‌گارد و مسیرنما روی نیوجرسی و گاردریل‌ها نصب و ۱۸۰ مورد ایمن‌سازی سرگاردیل و نیوجرسی‌ها انجام شده است.

 

تِدرو افزود: با توجه به بودجه تخصیص یافته و برحسب اولویت‌بندی، ایمن‌سازی محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه با جدیت توسط این اداره در حال پیگیری و انجام است.

 

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا