کرمانشاه

شهردار کرمانشاه؛
شهربازی جزو مطالبات اصلی شهروندان کرمانشاه است

شهردار کرمانشاه گفت: تمام بررسی‌ها در مورد توانایی فنی، مالی و اجرایی سرمایه‌گذار توسط سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری کرمانشاه انجام شده است، در این راستا اقدام به عقد تفاهم‌نامه کردیم و در نشست امروز نیز مراحل فنی و اجرایی مورد توافق قرار گرفت.

نادر نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار ماد با اشاره به برگزاری نشستی چند ساعته با سرمایه‌گذار شهربازی مدرن کرمانشاه، اظهار کرد: در این نشست آخرین رایزنی‌ها از طرف کارشناسان هر دو طرف انجام شد که در نهایت به یک تفاهم کلی رسیدیم و مقرر شد طرفین به سرعت مراحل اولیه آغاز عملیات اجرایی را انجام دهند.

 

وی افزود: شهربازی جزو مطالبات اصلی شهروندان کرمانشاه است و پس از یک توقف بلندمدت در فرایند ساخت شهربازی که موجب نارضایتی عمومی شده بود، اقدام به جذب سرمایه‌گذار توانمند کردیم.

 

شهردار کرمانشاه خاطرنشان کرد: داشتن یک شهربازی مدرن جزو ضروریات یک کلان‌شهر و حق مسلم شهروندان است و تمام تلاش بنده و مجموعه شهرداری کرمانشاه، احداث سریع یک شهربازی مدرن است تا برای تمام سنین مختلف مورد استفاده قرار گیرد و از طرفی در شأن مردم کرمانشاه باشد.

 

نوروزی تصریح کرد: بر اساس تفاهم‌نامه صورت گرفته که جزئیات آن به زودی منتشر خواهد شد، شهربازی را به نحوی خواهیم ساخت که مورد استفاده ساکنان غرب کشور واقع شود و آن‌ها بتوانند برای گذراندن ایامی خوش برای استفاده از این شهربازی به کرمانشاه سفر کنند.

 

وی گفت: تمام بررسی‌ها در مورد توانایی فنی، مالی و اجرایی سرمایه‌گذار توسط سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری کرمانشاه انجام شده است، در این راستا اقدام به عقد تفاهم‌نامه کردیم و در نشست امروز نیز مراحل فنی و اجرایی مورد توافق قرار گرفت.

 

شهردار کرمانشاه افزود: شهربازی مدرن کرمانشاه یک یادگاری از طرف مجموعه شهرداری کرمانشاه برای شهروندان این شهر خواهد بود.

 

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا