اجتماعیکرمانشاه

۲۱ روستای شهرستان کرمانشاه تا پایان سال جاری آبرسانی می شود

در قالب طرح جهاد آبرسانی:

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه خبر داد: با مشارکت سازمان بسیج سازندگی و بنیاد علوی تا پایان سال جاری پروژه آبرسانی به ۲۱ روستای بخش هلشی شهرستان کرمانشاه با جمعیتی بالغ بر ۲ هزار و ۸۰۰ نفر انجام خواهد شد.

 

 

 

به گزارش پایگاه خبری ماد ، علیرضا کاکاوند اعتبار پروژه آبرسانی به مجتمع روستایی امام علی(ع) را بیش از ۱۹ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: در سال گذشته شرکت آبفا استان بخشی از لوله گذاری و حفر چاه پروژه آبرسانی به مجتمع امام علی(ع) بخش سرفیروزآباد شهرستان کرمانشاه را به پایان رساند.

 

وی از انعقاد قرارداد با سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) و بنیاد علوی جهت تکمیل این پروژه خبر داد و افزود: عملیات اجرایی این پروژه با پیشرفت ۳۰ درصدی شامل ساخت ۱۱ باب مخزن ذخیره آب به ظرفیت ۶۰۰ مترمکعب، ۳ باب موتورخانه به ظرفیت ۸۵ مترمربع، ۳ ایستگاه پمپاژ و ۵۰ کیلومتر لوله گذاری است که تا پایان سال ۱۴۰۱ به بهره برداری خواهد رسید. 

 

کاکاوند در پایان خاطر نشان ساخت: پرسنل شرکت آب و فاضلاب استان تمامی تلاش خود را به کار خواهند بست تا هر چه زودتر با اتمام این پروژه اهالی روستاهای تحت پوشش مجتمع از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی بهره مند شوند و دستیابی به این مهم با همکاری و همراهی اهالی محترم با رفع موانع و مشکلات اجتماعی پیشرو محقق خواهد شد.

 

مجتمع امام علی(ع) با ۲۱ روستای تحت پوشش، ۷۰۰ خانوار و جمعیتی بالغ بر ۲ هزار و ۸۰۰ نفر در ۹۰ کیلومتری شهر کرمانشاه قرار دارد.

 

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا